© copyright s.v.Tivoli
2012-14

Frans Mink Bokaal

2 juni 2013

(van onze redacteur Jack Engelen) In navolging van vorig jaar was er op zondag 2 juni jl. het 2e 6 tegen 6 toernooi om de “Frans Mink Bokaal” op ons sportpart de Heihoef. In ons volgende en tevens laatste clubblad van deze jaargang doet onze correspondent Marc van Hout daar verslag van. In dit clubblad volstaan we met het alvast plaatsen van wat foto’s (de complete fotoserie staat al op onze website) en met het vermelden van het winnende gele team, Cock & Bulls, dat bestond uit keeper Remi Hendrikx, onze selectiespelers Richard van Dun, Jimmy Hoeymans en Tommie de Haas en Tommie’s broers Niels en Bas de Haas. En die hadden natuurlijk nooit gewonnen, als zij niet versterking hadden gekregen van een drietal lieftallige meisjes uit ons damesteam, te weten Nina Evers, Anna Welten en Meggie van Leeuwen. Jongens, maar vooral meisjes, proficiat. En natuurlijk niet te vergeten een pluim en een woord van dank aan de organisatie o.l.v. Henk Tholen. O ja, op 2 juni vierden onze veteranen Gijs Visser en Hennie van Daal hun respectievelijke 58e en 53e verjaardag. Voor een uitgebreidt verslag verwijzen we u naar clubblad nr.10 blz.29.